Jūsų krepšelis tuščias
Prekiniai ženklai
Kolekcijos
Produktai
Išplėstinė paieška pagal ''
Išsaugoti
Sukurti naują projektą
Shop Prekiniai ženklai Apie History

FAQ

Produktai
Užsakymai
Siuntimas
Paimti
Į kokias šalis siunčiate?
Galime pristatyti visame pasaulyje. Siuntimo prieinamumas nurodytoje geografinėje vietovėje visada bus patvirtintas atsiskaitant. Jei jūsų adresu pristatymo kainos nėra, galite paprašyti kainos pasiūlymo paspausdami kasoje esantį mygtuką 'Prašyti pristatymo'.
Kiek kainuoja siuntimas?
Tai priklauso nuo užsakomų produktų kiekio, jų svorio ir užsakymo pristatymo adreso. Sukurkite savo krepšelį, įveskite adresą ir apskaičiuokite siuntimo išlaidas.
Kaip bus išsiųstas mano užsakymas?
Atsižvelgiant į prekės tipą, paskirties vietą ir prekių vertę, mūsų logistikos tarnyba parinks tinkamiausius pristatymo būdus:

Standartinis pristatymas su specializuotu vežėju Produktai siunčiami ant padėklų, kurių maksimalus dydis yra 100x120 cm ir maksimalus svoris iki 1200 kg/padėkle. Galimas visame pasaulyje, su pristatymu prie borto. Apytikslis pristatymo laikas: nuo 15 iki 20 dienų Europos šalyse, nuo 40 iki 50 dienų ne ES šalyse. Pristatymas bus vykdomas nuo pirmadienio iki penktadienio, nuo 08:00 iki 18:00.

Masinis pristatymas su specializuotu vežėju Produktai siunčiami medinėje dėžėje, kurios maksimalus dydis yra 175x345 cm, o didžiausias svoris - 1500 kg. Galimas visame pasaulyje, pristatymas be iškrovimo gatvės lygyje. Apytikslis pristatymo laikas: nuo 15 iki 20 dienų Europos šalyse, nuo 40 iki 50 dienų ne ES šalyse. Pristatymas bus vykdomas nuo pirmadienio iki penktadienio, nuo 08:00 iki 18:00.
Kada gausiu įsigytą prekę?
Kiekviename Dimora gaminio lape nurodoma numatoma pristatymo data, kurioje atsižvelgiama į gamybos ir pristatymo laiką, atsižvelgiant į jūsų nustatytą vietą. Atsiskaitant banko pavedimu, kredito laukimo laikas bus pridėtas prie numatomų pristatymo terminų. Jei jūsų krepšelyje yra kelios prekės, kiekvienos prekės pristatymo būdai ir laikas gali skirtis. Kviečiame visada pasitikrinti numatomus kiekvienos prekės pristatymo terminus ir operatyviai pranešti apie bet kokius pristatymo poreikius.
Ar galiu stebėti prekės siuntimą?
Pristačius prekes pasirinktam vežėjui, gausite el. laišką su siuntimo informacija. Pristatant su specializuotu vežėju, negalėsime jums suteikti sekimo numerio, tačiau pasirinktas vežėjas susisieks su jumis tiesiogiai, kad susitartų dėl pristatymo datos ir laiko.